Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

16 januari 2011

Söndag, blöta söndag:)

Sitter och lyssnar på tak droppet- Låter som det skulle vara vår men det är det tyvärr inte:(
Har tagit en runda på FB och spelat lite City Ville, lite kul spel!

Härligt att se när snön är på väg att försvinna från tak mm,,,, Nu kan våren komma tycker jag:)
Ska snart åka och hämta en köksö. Den ska jag har lite maskiner på för i sommar hade jag tänkt ha bikini offentligt,,,,, Ska bli en diet som heter Raw Food. Körde den i våras men sen kom semester och då blev det liksom förstört. Har ju inte världens bästa karaktär precis:( Det funkar i alla fall. Tappade 10 cm i midjemått på en vecka och ändå så slutade jag med den, mitt dumma nöt:(
Nu ska den i alla fall tas upp igen, så därför ska det hämtas en köksö! Är så himla trist att plocka maskinerna fram och tbx, när det är trångt på bänkar och i skåpen, då blir det så jobbigt men nu ska den bli lättare är min tanke, får hoppas att det blir det:) Ska börja med dom nyttiga gröna drinkarna så kallade smoothis:) Sen i mars drar jag i gång på allvar är det tänkt. Hoppas det har blivit varmare då så man blir motiverad:) Räcker inte alltid med att känna på valkarna, tyvärr, för det är så lätt att gömma dom under kläderna:(

2 kommentarer:

  1. Ja det är trist när man inte kan ha prylarna framme...själv funderar jag på en slags hylla att sätta upp sånt på. Mitt kök är långsmalt så golvytan är inte så stor. Går det inte fortare annars om du tar fram en osthyvel och hyvlar av överflödet? Nä ...kanske inte...ha det. Kramen..

    SvaraRadera
  2. Haha, jo det går definitivt fortare,och gör väl helsikes ont men då är ju ifs plågan över snabbare;)

    SvaraRadera