Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

1 februari 2011

Åhhh,,, nu var jag och klämde på kavajen men den kändes lite, "lös".

Så jag köpte ett par jeans, torgvantar, hår snoddar & klämmor till håret. Trampade glatt i väg och sen kom ångesten,,,, Fasiken jag skulle köpte den! Ta hem och prova i stället för att stå i butiken och fjanta:( Trött jag blir på mig själv:(
Blir oxå trött på att jag vill "hjälpa" alla, är kanske en god egenskap, men oxå väldigt störande. Varför ska jag må dåligt bara för att ett par kollegor kommit på kant?? Antagligen för att jag är äldre och "förståndigare",,, Hjälper väl inte dom. Löser inte ett dugg. Fasiken,,,,,, Vill inte jobba när man hör istapparna klinga, går nog över i morrn, hoppas jag:)

Knasfiorna får väl prata ut i morrn eller så gör dom det i kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar