Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

25 maj 2011

Efter som aftonbladetblogg lägger ner så kommer jag blanda här!

Måste fortfarande få ur mig lite om knasigheter i världen men vill oxå skriva lite om vardagen. Vet att jag varit inaktiv men livet har varit lite trögt ett tag nu:/ I morgon är det begravning för mamma som gick bort 25/4. Det hade ingen räknat med så det kom som en liten chock:( Trodde det värst var över och då somnade mamma in, alldeles ensam. Fick en fin bild av Babbi i dag som profil bild till FB.
                                                           Tack snälla Babbi!
Kommer börja blogga igen när allt har lagt sig lite. Tyvärr så funkar det inte så bra att blogga från jobbet:( För mycket säkerhet och så ringer det för mycket men jag ska försöka:) Nu ska jag ta ett djupt andetag in för i morgondagen.

4 kommentarer:

  1. Ska tänka på er imorgon...Jag vet precis hur det känns, men det kommer att gå bra. Kramen

    SvaraRadera
  2. Det SKA kännas tungt om man haft en bra relation...det är trots allt en del av en själv som försvinner.

    SvaraRadera