Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

19 januari 2011

Dagen har varit angenäm på många sett:)

Först en, såg jag nu, väldigt fin bild som jag såg på dotters FB.

Så, vad har hänt idag? Började as tidigt, men det gick, somnar tidigt i kväll,gäääsp:( Jobbet har funkat bra, precis lagom att gör:) Åt lunch med Emma, Patrik och Markus på Jamjam. Fick då höra att Markus ska sluta:(
Fyyyy vad trist, han är en rolig kille:) Sen såg jag nåt jag aldrig trodde jag skulle få se!! Emilie Twittrar!?! Milde tid vad gör man inte för jobbet,,,,,hehe. Alltså, hon måste ha fått hjälp att komma igång;) Har försökt att få henne att göra det när twittra va nytt, men hon orka inte:( Jag hoppar ju på allt sånt men hade inga roliga att följa men nu har jag det:) Emilie & Lovisa, nice:)
I kväll ska jag se andra delen av Bibliotekstjuven:) Hoppas den fortsätter att vara bra! Läste här om dan om en kolsyrepatron som smällt av, skit läskigt! Satte i en ny i förrgår och den uppför sig inte som vanligt och bara för man läst om en olycka så blir man ju rädd:( Måste nu ta tag i det,,,,darrar i knäna!
Vill ju inte att det ska bli så här i köket!

2 kommentarer: