Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

18 januari 2011

Okey,,, i dag tryter det:( Hmm,,

Kanske ska prata om lunchen:) Gick ner på konsum, Odenplan, och jäklar vad mycket olika grönsaker, frukter bär, ja vad man kan behöva finns där:) Raw Foodare, konsum Odenplan, alltså, som gäller:) Man kan köpa flera sorters bär i lösvikt, frysta. Ni skulle sett björnbären eller vad det var. Gigantiska, jag bara stod och glodde och huvudet snurrade, vad kan jag gör av dom till lunchen??

Perfekt att göra smoothie på! Måste köpa med mig hem  i morrn. Då ska det bli en dunder drink!!
Alltså, det blev inte till lunchen i dag:( I dag blev det salladsmix, svamp, paprika, sötbönor, olika groddar, tomater, lök och keso! Det va inte heller så dumt:) Faan, kan det blir vår så det inte känns så kallt att leva sunt :O
Nu ska jag gå och tvätta håret, börja as tidigt i morgon, sen blir det till att se lite av våran serie:) Ska bara få ut Becca & Klara ur badrummet! Dom låter och vete fasiken vad dom gör:( Dom skulle plugga men men,,,
Just det, Becca ska träffa några castare från svt i morgon. Dom söker några ungdomar i hennes ålder till en ny tv serie:) Hon finns på nån sida där dom som söker statister mm, kan kolla. I dag ringde dom, va ett tag sedan nån ringde sist, så det är kul:)
Kanske till nåt sånt här:P

1 kommentar:

  1. Läckra bilder! Ja nu vill jag ha vår...börjar lessna rejält på vintern nu....!

    SvaraRadera