Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

15 januari 2011

Gillar inte lördagsförmidagar:( Då ska det städas!

Sitter och dricker lite berocca för att få energi att börja städa. Tycker det är skit trist när det på går men njuter när det är klart:) Har ju skämt bort mina hundar för att få dom ur vägen, dom får märg ben när jag damsuger! Dom vet så väl att det är städdag i dag, dom förföljer mig, står och glor med bistra miner och bara väntar! Känner hur dom tänker, lämna datorn, lämna datorn, så det är väl bästa man lyfter på häcken och sätter igång:/
Sånt ska det vara:)

Ser nog ut som den ena men skulle vilja likna den andra:)) Skulle maken gilla;)

2 kommentarer:

  1. Själv kör jag städning på torsdagar för att få helgen ledig :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jobbar ju så sent nu för tiden så jag orkar inte, får ta det på lördagen:( Trevlig helg:)

    SvaraRadera