Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

30 januari 2011

Håhå jaja,,, ännu en snuvig dag:(

Är ju så fint väder och så kan man inte/ orkar inte gå ut:( Sitter i vinterträdgården och tittar på solen eller försöker i alla fall men ser bara hyper skitiga fönster:( Hundarna står där jämt och skäller och fnyser så dom är igen grodda med smuts:( Får man dåligt samvete för det att man inte orka göra rent:(
Ujj vad jag gnäller men det får man väl göra på sin egen blogg, hoppas jag:)
I dag ska Thomas laga köttfärssås, är inte så sugen på att ha honom i köket men hellre hans sås än köpe pizza, faktiskt, även om köket ser ut som ett bombnedslag efteråt. Är alla karlar likadana? Även om han "gör rent" efter sig så är det minimal skillnad, dessutom klara han sig inte utan att jag är med hela tiden, skit jobbigt:(
Jag gillar att vara själv i köket, då får man göra som man vill:) Väntar oxå på att Becca ska masa sig hem,,, vore trevligt att få se henne lite i helgen:) Även fast hon pratar sönder mina öron, så saknar man det, när hon inte är hemma,,,konstigt;) Hej på en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar