Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

11 januari 2011

Raket start på veckan!

Måndagen började alldeles för tidigt. Normalt börjar jag jobba halv 11 men nu skulle bilen i på service, långt borta, där jag köpt den efter som det va en garanti service. Åkte vid kvart över sju och va tillbaka hemma till nio, då min buss går till jobbet. Mötte Thomas så han fick nycklarna till lånebilen. Han skulle hämta bilen på eftermiddagen.
Fullfart ner till busshållplatsen och i väg till jobbet. Klev in och såg tavlan med telefon kön, bara att hoppa in, glöm att sitta en stund och dricka kaffe och läsa tidningen, man vill ju hjälpa kolleger och kunder.
sen rullade det på, många sjuka och några på semester.

Fortsatte på samma linje i dag, fast med lite roligare strul case. Dagen avslutades med, att jag åkte till en kund vi slitit för under dagen, med en reservdel han behövde, som saknades vid leveransen. En jätte mysig pub mitt på Gullmarsplan, han ville bjuda på nåt att dricka, men jag hade bilen som väntade där bussen stannar, fasiken då,,,,, ville ju ta ett glas vin där. Ska gå dit med dotter och ta det en annan gång:) Gillar dom här sakerna som strular, då får man kämpa och oftas får man till det, känns så skönt:)
Dotter http://beccaklara.blogg.se/ har vänt dygnet under jullovet, så i dag när skolan har börjat så kröp hon i säng vid 18.30. Vad kan man säga,,,,*ASG* Har tjatat om att hon ska vända tillbaka dygnet i tid men icke!
Nu fick hon bita i sömn äpplet,,,thi,,

Jaja, nu sover hon och jag ska snart föna håret,,,,om jag vågar,,, då kommer hon att vakna helt galen men jag hinner inte i morgon bitti så det får hon ta,,,,,hehe
Får se om vi hörs i morrn!

2 kommentarer:

  1. Full rulle och fullt ös...ett glas vin hade väl varit trevligt:)
    Becca ångrar sig nog att hon inte vände på dygnet i tid...fast det kanske hon inte erkänner ;D
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Jaa det hade varit det men ska ta dettillsammans med Emilie hon bor ju där:) Dom galna ungarna hade gått upp jätte tidigt i morse och åkt och simmat. det ska dom göra i morrn oxå:/ knasiga,,hehe

    SvaraRadera