Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

12 januari 2011

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag,,,,,

Haft en trevlig dag i dag, jobbet va jätte kul, det kan vara det vissa dagar. Riktigt inspererande:)
Dotter är trött men hon sov dåligt i natt och gick i väg kl 5  på morgonen för dom skulle simma innan skola, jojo,,, Duktiga flickor:) INTE ned ärvt från mig i alla fall,,ZZzzzz
Snöar gör det i alla fall,,,suck.
Just det, dom har ju slutat med lunch kuponger, nu får man ett fint kort som man drar i terminalerna. Tanken är bra, då slipper man slösa papper, säger dom. Men!!! när man fick dom små kupongerna så delade jag med min dotter, bättre än pengar, för man ska ju köpa mat för dom,,jaja jag vet att seven eleven löser in dom mot godis mm. Om man nu vill dela så får man maila/ringa efter ett så kallat presentkort eller tvilling kort, present kortet (39;-) laddas via mail eller telefonen och kan användas tills pengarna är slut. Sen får man beställa ett nytt?!? Ehhh,,, miljövänligare med massa kasserade kort eller hur tänkte dom där?! Vet inte om tvilling kortet går att ladda flera gången men jag hoppas det om det ska vara nån skillnad på dom.

Väntar på svar från dom i morgon, vi har en intensiv mailkontakt;)

3 kommentarer:

  1. Lika intensiv som den jag hade med kommunen...med 6 dagars väntan på svar? :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att känna sig pigg och glad då man just hemkommit från Jobbet!!
    Känna att man fortfarande är lite kreativ och har ork för lite till
    önskar dig en glad fortsättning på veckan från Kristina

    SvaraRadera