Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

26 januari 2011

Rolig dag i morrn:)

I morgon är en annorlunda dag:) Ska jobba på fältet och installera nya terminaler på ISS:) Det blir några stationer att åka till, kul:)

Becca, som äntligen börjar repa sig, ska följa med. Vi börjar i Haninge, släpper av henne hos tandis, jag trampar i väg för att installera första terminalen:) Ska vara på alla stationer mellan Västerhaninge & Stockholm södra.
När vi anländer till Farsta strand ska vi inmundiga lunch, FARSTA STRANDSMACKAN:) Mums,,,,

Det är en skit god macka, hemskt onyttig, men såååååååå god:) Finns med valfritt innehåll. Min innehåller, räkor, skinka, ost, isbergssallad och rhode islandsås, varm och så krispig:))) Ser mycket fram emot i morgon:)
Nu ska vi se Biblioteks tjuven, sista avsnittet:)

2 kommentarer:

  1. Otroligt...jag blev hungrig av mackan...jag som inte brukar bli hungrig förrän efter kl 09! Lycka till med installationerna idag...själv har jag börjat morgonen med att ta upp kattspyor på hallmattan. Kramen

    SvaraRadera
  2. Den mackan ser fantastiskt god ut så vifta bort det där med onyttigheter under tiden som mackan finns kvar på sin tallrik he he..
    önskar dig en trevlig fortsättning på veckan
    kram från Kristina

    SvaraRadera