Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

20 januari 2011

Vargar & rådjur!

Har varit lite upprörd för några tidnings artiklar i dag, finns på min andra blogg, http://blogg.aftonbladet.se/cristalo. Måste liksom bara skriva av mig:) I dag firade vi Emma på jobbet, hon fyllde 30 år, med tårtkalas. Hon fick en cd av Camilla, Lars Krister´s, så dom kan dansa och en champagne av mig o Setareh, Tattinger. Hoppas hon får en trevlig kväll med dans och lite skumpa:) Grattis Emma:)

Hon är ju en gammal raggar brutta, så håll till godo:)
I övrigt så var det lön i dag, nice. Får ju dubbel lön denna månad efter som jag blivit fast anställd:) Nästa kommer om fem dagar, det blir fint:)
Har oxå hämtat ut min HD box, men som vanligt så hinner jag inte fippla med den i dag. Får bli i morrn:)
Ja, nu tryter ideerna. Får komma igen i helgen med lite roliga saker hoppas jag:) Ska i alla fall måla min köksö, det ser jag fram emot! Juste det, det blir frukost på jobbet i morgon och nu ska vi visst ha den på plan 8:a. Vi brukar ha den på plan  7. Det är större rum där att sitta i men nu ska vi vara hos oss. Vi har 2 mindre konferensrum, ska bli sååå intressant och se om det blir uppdelat mellan plan 7 & 8 i rummen:) Men fasiken så gott det är, är ju nästa som hotellfrulle, nice:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar