Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

17 januari 2011

Vart finns tiden??

Tiden räcker verkligen inte till! Vill göra så mycket och andra vill göra andra saker, som jag vill, men inte hinner:(
Ett, jobbar sent i dag. Vill sitta vid datorn ett tag, spela lite, blogga. Har oxå köpt en toshiba folio 100, som jag inte har tid att lära mig. Jag vill göra nyttiga drinkar, smoothis, röra på mig och ta hand om hundarna. Familjen vill se filmer & serier i bio rummet. Förstår dom som är hemma vid 15 på dan och bara väntar på att jag ska komma hem! Jag var i dag hemma 20.00 i morgon 19.00 osv. kvällen blir sååå kort! Nu har jag klagat lite:) Min underbara Toshiba leksak, som jag inte hinner med, ser ut så här:)

Förutom att den är en läsplatta så ska jag ha den vid tv:n och se på play via den:)Har köpt en liten trevlig docka till den så den kan stå där vid tv:n , den har även fjärrkontroll:) Me like!

Det är en leksak jag skulle vilja fippla med varje kväll men hinner inte:( Men va fan, nån dag kanske jag kan leka med den:) Den är inte lika användarvänlig som ipad men jag gillar inte apel, så då blir det till att jobba med en android platta. Googlar massor för att få tips. Lyckades i alla fall få in flashen och nu har jag nya program som ska in, nån gång, till sommaren eller nåt:(

2 kommentarer:

  1. Kul:D inte för att jag fattar så mycket men den var i alla fall fin att titta på hehe...

    SvaraRadera
  2. Älskar nya tekniska saker:)Skulle behöva vara hemma ett par dar ensam, så jag fick leka lite:)

    SvaraRadera