Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

17 februari 2011

Fyy vad jag är dålig på att blogga:(

Kan ju berätta att jag hade skrivit massor alldeles nyss och så råkade jag öppna en ny sida här, så allt försvann:(
Tar om det igen!
Måndag - 23 grader och bilen startar inte:( Dotter & jag fick gå till bussen. Svinkallt, trodde låren skulle förfrysas:( Blev osams med dotter oxå för hon var tvungen att ta på sig en tjock jacka, inte en vår jacka! Förstörde hela hennes dag bara för det! Hon löste det genom att åka hem och byta jacka, så hon kunde se fin ut men frysa halvt ihjäl i stället,,,,, tonåringar:(
Tisdag, grannen frågar om vårt vatten har fruset men det hade det inte men deras hade gjort det. Dom hade lämnat garage dörren öppen när det var som kallast. Vatten mätaren i gararget hade frusit sönder. Komunen kom och bytte, undrar vad det kostade!? Vågar inte fråga:/
Onsdagen kom med mildare väder och bilen startade, Yiiipie! Åkte och hämtade ett paket efter jobbet åt mamma som hade beställt nya kläder. Jag hade passat på att beställa 2 blusar, ett par vår stövletter och ett par nya mysbyxor:)
TunikaTunikaVelourbyxa
Hittade ingen bild på stövlarna, tyvärr. Får väl ta en när jag är hemma:)

1 kommentar:

  1. Snygga kläder :)
    Hur var du som 13-15 åring? Själv så gick jag i tajta kläder, så lite som möjligt...och frös så jag skakade och var blå. Dom är såna vettu;D dom får vett när dom blir lite äldre. Trevlig helg på're...

    SvaraRadera