Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

12 februari 2011

Torsdagen då?

Ja, vad hände då, ingen aning, mer än att det började snöa och jag tyckte att Becca skulle stanna hos Frida om det inte skulle gå några bussar på fredagen. Gissa, jag fick rätt!! Inga förbaskade bussar gick på fredagen:( Åkte till bussen 06.30 och inte kom det någon:( Tog bilen till Farstastrand och tog t-banan därifrån och den gick ju, eller nåt. Var framme på jobbet halv nio. Sa till Becca att hon kunde stanna hemma för bussarna går nog inte i em heller och det gjorde dom inte heller. Jag skulle ta mig till Farsta efter jobbet och naturligtvis gick den banan med STORA förseningar och när det äntligen kom en efter att ha väntat 30 min så kom jag inte med på den, FULL! Som tur vad så var en kollega med så hon sa vi tar pendeltåget och det kom. Var vid bilen strax efter 6 på kvällen och hemma vid kvart i 7. Vilken jäkla dag:(

Skönt när man satt i bilen, äntligen!
Trodde inte jag skulle ta mig hem där ett tag:( Vilken panik man får, är som en mardröm, kommer ingen stans!

2 kommentarer:

  1. Jo det blev visst kaos i trafiken...undrar varför...dom var ju så väl förberedda efter förra vintern ;D. Har svårt att tro att Nikkalaukta blir så handfallna för blåst och snö...!

    SvaraRadera
  2. eller hur! tror att trafiken funkar där uppe, trots snö kanoner:)

    SvaraRadera