Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

3 februari 2011

Ginza:)

Fick se en annons  när jag läste över axeln på en karl på bussen. Ginza hade börjat med ljudböcker,,,,,
Vet inte om det bara är nåt jag missat men det lät bra:) Gick in och kollade och YEES! Dom har massa Böcker i mp3 format så man slipper alla dessa förbaskade CD skivor som bara hamnar i oordning när man ska lägga dom på mp3n. Har köpt några sådana ljud-böcker och har fått hjärnblödning när dom bara hamnar huller om buller,,,,,  Har alltid slutat med att jag måste ladda ner från Pirate Bay för att kunna lyssna på böcker som jag ÄRLIGT köp!! Dom hade både gamla och nya titlar och hyffsade priser:)

1 kommentar:

  1. Ljudböcker är trevligt, fast jag somnar alltid tyvärr:) Trevlig helg!

    SvaraRadera