Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

5 februari 2011

Jobbar lördag:)

Gillar att jobba lördag, dels för att jag är ledig på fredagen och att det är fyra timmar som blir åtta, nice:)
Thomas och Becca kom in till stan och vi gick en sväng i Gamla stan, sen gick vi och åt:) Svindyrt men såå gott;)
Det va oxå ungstekt potatis till med cajunkrydda, jätte smarrig:)
Fräscht och gott!
I går fick jag äntligen lite tid att leka med min Toshiba Folio 100. Lyckades ladda ner en ny launch, efter det så kunde jag ladda ner från android market, skit bra. Fastnade naturligtvis i angry bird spelet,,,,,,
I kväll ska vi se melodifestivals kvalet,,, sa jag vi? Det blir jag och gamla mamma, antar jag. Thomas vill inte se och Becca åkte till Järfälla för att kolla på film:O Det var viktigare än att vara hemma med mig,,,,, Eller ärligt så sa hon att jag hade kunnat kläckt ur mig det tidigare innan hon bestämt med kompisarna,,,, Precis som hon brukar ha framförhållning när jag ska få veta saker,jaja får väl glo med mamma då:)


1 kommentar:

  1. Själv har jag slutat titta på det programmet...det har blivit så dåligt och så gillar jag inte att det är uppdelat på flera program...spänningen finns inte kvar...gnäll gnäll gnäll! :)

    SvaraRadera