Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

27 februari 2011

Håhå, jaja,,,, jobbigt med helg:)

Fredagen började lugnt. Kändes skönt att åka hem men på bussen fick jag sms från Becca:
Kan sju kompisar sova över hos mig, du har looooovat!
Nej inte i dag, ska städa i morgon bitti.
Du lovad för typ fyra årsedan att jag och min kompisar skulle få sova över i biio rummet!
Ja, gumman, då var ni tio år och flickor, nu är ni nästan 15 och blandat, killar och tjejer!
Det är så typiskt dig, du bara lovar och håller det aldriiig!
Nån som vet hur  tonåringar låter?!? Nån?! Nä, tänkte det, dom låter MYCKET;)
Jaja, dom såg på film och sedan droppade fem av dom av och två blev kvar, en är fortfarande kvar.
Lördagen gick i städningens tecken, fint blev det, men man blir trött. Kvällen tillbringade framför melodifestivalen.
Milde tiiid! Men en favo gick vidare Nicke Borg, cool kille och låt:)

Söndagen blev en liten fortsättning på gårdagen, försöker lära mig min toshiba folio:) Nu har jag fått ordning på den och den är nu samman kopplad med tv:n:) Nice, kan man se play tv i tv:n utan att släpa fram datorn:) Nu har det blivit ytterligare en fjärrkontroll på bordet:( man får ta det onda med det goda:)


Becca & Klara har just fått en muta, om dom tog en långis med hundarna så skulle dom få köpa 24 timmar på Big Brother för 29 kr,,,,,, värt det, absolut för mig, dom kommer nog att inse att det är ganska långtråkigt,,hehe. Så lägger skit ungen in en kommentar på min FB att det är mitt liv, Big Brother, bara för att det kom upp i min pekplatta!! Jaja, rara är dom;)
I dag ska det bli kyckling filé i ugnen till surret av Big Brother,,,, Skånska pratar dom oxå,,,fyyyi!
Ska göra ett experiment, så det blir två olika formar, en för oss som vågar och en för dom som inte gör det,,,hehe

1 kommentar:

  1. Man skulle ju kunna sucka och stöna över tonåringar...men varje gång jag är på väg att göra det så minns jag...man var nog lite sån själv, så då säger jag inget hehehe;D Jag såg kommentaren och blev först smått chockad och tänkte "men Kicki då, så besviken jag blir" moahaha....men sen kom ju en förklaring. Förgrömmade onge;)

    SvaraRadera