Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

6 mars 2011

Håhå,,, Är det liiiite vår i luften:)

Vet inte vart jag ska börja,,,fan vad dålig man är på att blogga:(........ Veckan har varit, tja, full fart:) Jobbat mycket och haft jätte kul faktiskt, om man nu kan ha det på jobbet:) Det har varit lugnt nu i två veckor på jobbet och då måste ju Camilla säg det man aldrig får säga: Fan vad det har varit lugnt nu ett par veckor, det måste hända nåt snart.  En timme senare går en server ner, så nog faskien hände det nåt! Det finns en gyllene regel på jobbet, är det lugnt så håll mun! Konstigt nog så stämmer det. Joel sa en kväll när vi jobbade: Oj vad lugnt det är. Baam så var det full fart:( Lovar, han säger aldrig dom orden igen;) Jag har, oturligt nog, jobbat när dom stora felen har varit, oftast på kvällen, så när jag går in till chefen och frågar om jag får störa, så ser hon lite skräck slagen ut, bara du inte vill säga att ett systemen ligger nere,,,, Lite kul, men tyvärr sant, efter som jag har jobbat när skiten går ner.
Jaja, nu har jag jobbat lördag igen och vi gick ut och åt efteråt,på Koh Phanang. Jätte god thai mat. Tyvärr så gömde jag fråga Emilie om hon ville med. Lovat att fråga nästa gång. Lite bilder från Beccas Iphon!
Lippo

Plånboken :O

Cocos drink

Banana splitt som vi splittade på.
I dag har vi tagit bort massa snö från altanen, eftersom den inte vill smälta:( När solen skiner så är det en sån skön hörna att sola i mycket skyddad:) Vi har oxå lagat lite skador på diverse saker som snö och is orsakat i vinter och kört lite skit till återvinningen. Känns skönt! Nu kan våren komma:)

2 kommentarer:

  1. Jo liiiite vår är det...det känns i alla fall att själv vintern är slut även om snön är kvar, och även om det kan bli bakslag så ÄR vintern över för den här gången. Till och med att solen värmer lite mer känns. Den där banana splitten hade jag nog slukat själv om det hade varit jag...dom andra hade fått titta på :D. Det gör inget att man bara bloggar då och då...man ska göra det när det känns kul, inte av tvång. Såg du att jag har bytt adress? Nu är det
    http://babbiones.blogspot.com/ som gäller. Kramen

    SvaraRadera
  2. ja den var god, men man är ju mätt, så det räckte med en tredjedel;)Japp, gick inte att missa;)Så då återstår den eviga frågan, hur byter jag länken på min sida!?! Nu har du ställt
    till det för mig, skönt att inte jag gjort nåt denna gång :O Jag ska pröva själv men åk om jag behöver råd från dig:)

    SvaraRadera