Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

30 mars 2011

Åhhhh,,, snart fredag,Ledig!!!

Bytte helg med en kompis, så förra helgen blev söndagen liksom komprimerad. Allt skulle göras på en dag istället för två. Fick jätte mycket gjort, känns skönt. Skrev en check lista:) Becca blev inte så glad, dom tyngsta saker hamnade på henne,,,thi,,, Allt blev i alla fall gjort, skit skönt:) Nu är jag ledig 3 dagar!!! Ska bli såå skönt. Fredag börjar med städning, sen ska jag träffa Annica i Farsta centrum vid 12, mysigt. Vi ska fika och prata skit:) Sen ska jag fixa födelsedags presenter till mina tjejer, är det tänkt. Dom envisas med att fylla år fortfarande!? Jag slutade för längesedan med det, mycket skönt:) Kan ju inte skriva här vad som ska köpas i fall dom råkar titta in här. Får väl skriva det när dom fyllt klart:)
Köpte ju en ny bil före jul och den har 4-hjuls drift. Har aldrig kört den utan det och den hade fan ingen sväng radie men nu när snön är borta kopplade jag bort den och jäklar, nu kan man svänga utan att backa flera gånger. Alltså inte när man kör utan när man ska parkera eller vända bilen;) Jätte skönt!

Nej, nu ska jag kolla på tv och mysa, nåja, sitta med en väldigt snorig Becca, och mysa,,,,nästan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar