Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

19 juni 2011

”Jag mår bra!” Alltså, vem tror på det??

Fattar den här bruden, hur många unga som följer hennes blogg?? Hon är ju en katastrof i hela mänsklighetens tidevarv. Boops som en amazon kvinna på 195 och 100 kg men hon e väl 160 och 46 kg. Har knappast sett en sjukare bild på en kvinnokropp, som påstår sig vara normal,,,, ehhh. Snälla du, sluta blogga om du ska fortsätta förstöra din kropp, dra inte med dig våra tonåringar i det du tycker är normalt, som är en helt sjuk bild av unga fina tjejer.!
Bloggerskan Kissie minglade på vårinvigningen av Gröna Lund för några veckor sedan.

Kisssie efter sin mammas utspel

Tre veckor har gått sedan Alexandra ”Kissie” Nilsson kollapsade på en gata i centrala Stockholm. Nu berättar bloggerskans mamma att hon är ”väldigt orolig” för sin dotters hälsa.
– Min vikt är normal, slår Kissie tillbaka.
Sveriges ohotade bloggdrottningAlexandra ”Kissie” Nilsson har haft en turbulent vår. Vissa har oroats, andra upprörts, av 20-åringens kamp för viktnedgång. Efter en tids strikt diet och stenhård träning ska hon ha tappat 15 kilo – och i slutet av maj reagerade många när hon avslöjade att vågen stannade på 46.
”Första gången i mitt liv typ”, skrev Kissie i inlägget.
Fyra dagar därpå fick bloggerskan föras till sjukhus efter att ha segnat ihop mitt på Drottninggat­an under en shoppingtur. Läsarna menade att undernäring var den uppenbara orsaken till kollapsen. Rykten som Kissie förnekade.
”Folk tror det är pga att jag bantar som jag åkte in men så är inte fall­et, det var pga stress, dålig sömn och mycket festande”, skrev hon. 

Fortsätter att rasa i vikt

Men trots omvärldens starka ­reaktioner fortsätter bloggerskan nu att berätta om hur hon tappar kilon.
”Har gått ner i vikt igen (??) men äter som en gris efter jag kommit hem från sjukhuset.. Mysko..?”, skrev Kissie i ett blogginlägg i lördags – och dagen därpå publicer­ade hon bilder från dagens shoppingskörd. På en barnavdelning.
”Helt sjukt men jag kan ha sakerna där, och kläderna på barnavdelningen är ju dessutom mycket billigare. Och dom sitter såå mycket bättre, så gissa om jag vart nöjd..?”, skriver hon i ett inlägg döpt till ”Ekonomiskt att vara size 0...?”.
”Kjolen är inte ens dom största storlekarna..? Helt sjukt! Haha man kan inte tro jag är vuxen”, skriver hon.
I helgen valde Alexandra Nilssons mamma Barbara Stenius att berätta för Aftonbladet om sina känslor efter dotterns krampanfall:
– Det är klart jag blev jättenervös. Jag känner mig väldigt orolig för henne som mamma, på grund av hennes hälsa. Det är mitt barn. Hur gamla ens barn än blir kommer de alltid vara ens barn.

”Min vikt är normal”

Provokation har varit framgångsreceptet sedan bloggen ”Kissie” föddes – och Barbara Stenius berättar att hon har ilsknat till över vissa av dotterns utspel.
– Ibland kan jag vara väldigt upprörd över det Alexandra uttalar sig om. Men hon är trots allt vuxen, säger Barbara.
Vad upprörs du över?
– Jag vill inte gå in på detaljer. Men det är klart att jag som förälder kan ha mina åsikter. Jag tror inte det finns en förälder som inte har åsikter om vad barnen gör. Sedan är Alexandra mer känd än andra unga vuxna, och då kan uttalandena få konsekvenser, säger Barbara.
Nu väljer Kissie att kommentera mammans uttalanden:
”Hon vet att min vikt är normal och jag äter normalt, igen. Jag mår BRA”, skriver Alexandra Nilsson på sin blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar