Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

13 januari 2011

Rikslunchen!

Okey, fortsättningen på rikslunchens nya kort. Det tvilling kort jag pratade om igår är oxå ett engångskort. Låter väldigt dumt i mina öron:( Nu har jag i alla fall mailat dom att jag tycker att det ska vara ett kort man behåller och kan ladda på när man vill!! Dom är ju visserligen i startgroparna och har just börjat skicka ut korten så man får se när dom har summerat hur det gått med lanseringen:)
Dagen har åter varit fart fylld, me like:) Har inte hunnit göra så mycket inte ens lagt ut kommentarer på knasig nyheter på min andra blogg, så mycket har det varit:) Känns skönt att det är helg snart:) Ska försöka att åka och kolla på en hundbur till bilen. Ena hunden är knäpp när han åker bil så vi behöver stoppa in honom i en bur;)
Blir att träna honom innan vi gör premiär turen så han inte får panik!
 

I kväll ska vi se mera av en hyffsad serie, breaking bad, efter som det inte är nåt speciellt på tv, vi har ett bio rum som vi kryper in i då:) Fast det är lite kallt där inne nu på vintern för vi har ingen värme på.
Trevlig serie:)
Fast väggarna ska vara röda:)

2 kommentarer: