Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne!

12 februari 2011

Ojojoj,,,,,vart tar tiden vägen??

Fattar inte att jag inte har hunnit blogga på en vecka!?! Vad har jag då gjort:/ Söndags, tog hundarna i bilen och åkte till strandkyrkogården. Härligt kallt soligt väder, gick en halvtimme på nåt som antagligen var gravar under 50 cm snö,,, Vi visste inte det, började bli misstänksam när vi kom till en organiserad bäck som blev en bredare vatten ådra:/ Sorry, men det var en fin promenad och hoppas dom under oss gillade oss:)
post
Det var nedanför den första bilden vi gick. Jätte vackert, sluttade ner mot Drevviken och Skrubba behanlingshem. Måndag, jobbade kväll som vanligt och ett system på jobbet gick ner:( Hade full kö sista två timmarna och vi var bara 3 stycken, tack Simon som stannade, fast du slutade tidigare!  Tisdag då tog vi hand om efter dyningarna från dagen innan + att en uppdatering på vissa enheter gått fel, så då var det ett nytt problem på kvällen:( Onsdag, tja var väl en vanliga onsdag,,,, nu glömde jag:/ Det var en katastrof som hände i måndags! Becca va och klippte sig,,,,, hon visste vad hon ville ha, men frisörskan sa, det kan du droppa. Det blev alltså en katastrof klippning/färgning. Hon grät hela kvällen och var hysterisk. Tisdag var hon hemma från skola. Jag försökte mellan alla inkommande samtal på jobbet, jaga rätt på min kusin, som är frisör. Förklarade vad som hänt och hon lovade att fixa till det. Ringde Becca som åkte direkt till henne, nu fick hon som hon ville med frisyren i alla fall och lugnet kom åter i hemmet! Bara det att det är inte rätt färg på håret. Vågar inga frisörer färga SVARTA slingor om kunden vill ha det?? Faak! Nu har jag numret till en kollegas frisör, han verkar veta vad svart är, för det har hon i håret:)Till råga på allt så kostade kalaset mig 2150:- skit:( Som plåster på såret så fick jag ett erbjudande på mail, att klippning, färgning osv ordinarie 1750:- nu 650:-. köpte det, för det räcker i sex månader:) Det var två jobbiga dagar!

Hon såg ut som den första bilden, när hon kom hem, men ville se ut som den andra, fast svarta & blonda slingor.
Det är ju en viss skillnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar